God jul & gott nytt år! :D

hejsan :P.. Imorse vaknade jag vid kvart över 9, fixade mig o en massa. Älsklingen vaknade tillslut klockan tio, fick man pussa på han lite hihi. Sedan skulle Adam komma o hämta oss vid halv elva, men nej han kom kvart över haha. Tog med mig presenterna av pappsen, o lämnade presenten hemma ifrån mig o leszek som han fick! :P Sedan åkte vi till Leszeks mamma, där hälsade vi väl mest, o satt o snacka en stund. Sedan klockan ett så skjutsade Adam mig till mammi. Där var Simon redan, sedan kom Filip o Leif också. Felicia o mamma var ju där med såklart. Vi åt riktigt god julmat, o en massa prat. Riktigt mysigt var det!
Sedan såklaaart, kollade familjen på Kalles jul ;) som kommer varje år hihi, riktigt mysigt det med. Sen var de julklappsutdelning!! ;D Som lillla felicia tjatat länge på höhö. Jag fick en morgonrock som jag kollat på länge o velat ha,  ubermysig o snygg är den!! Sedan en massa parfymer, ansiktskrämer, badgrejer, en massa pengar, smink, barnbok, matlagningsbok :P o lite sånt fick jag av mamma o felicia, jätte sött o precis de man behöver ju hihi. Sedan så öppnade jag pappas presenter o då fick jag en ny digitalkamera ( 14,1 megapixel , elle nått ) med 4 gb, sedan en sådan som jag o leszek prata om att skaffa när vi flyttar ihop hihi så komiskt att jag fick en hmm va hetere.... Bildskärm? man lägger i ett minneskort o sedan visas det bilder i skärmen!! ;D perfekt. Sedan lite lakan o sånt. Jag e inte lite bortskämd? de fick jag iaf av familjen. Sen får jag inte glömma, världens finaste halsband jag fick av älsklingen. Silver halsband med ett jätte fint hjärta på! En bra jul med en massa saker, höhö låter som jag e bortskämd, men de roliga är att jag har inte sagt ett skit, alltså har inte önskat mig ett skit. Så inte mitt fel att dom VILL köpa? ;o aja, nu blire snart julkalendern hihi, och sedan karljohans jul elle va den heter, den gamla traditionella lilla gamla tecknad filmen. :P Sedan ikväll får jag nog se mitt gull igen, han firar jul en bit härifrån bara  hihi.  Han kommer säkerligen hit, o sedan drar vi säkert dit. En helt toppen jul, ♥♥♥♥♥  bara vänta tills nästa jul då? ;)  hhaha , men då har vi en liten bebis i familjen också. Aja ska sluta nu, skulle bara skriva blogg, som tydligen blev ett långt inlägg ;o .. Men vi hörs nog imorgon eller något. Ha en superduper härlig o underbar jul allihopa. PUSS O KRAM !!


♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0