Jag e så glad. :D Varför? jo för att jag lyckats träffats världens underbaraste pojkvän som jag håller på o bildar familj med, barn på väg ;) o flyttar snart ihop hihi. Han är den enda som förstår mig bäst, den jag älskar mest på hela jorden o den enda jag litar på till 100% o lite mer t.o.m. Han är mitt allt, mitt liv o min största kärlek!  
Innan jag träffade han så träffade maan ju lite annat folk o då trodde man ju att de bara fanns killar som var ute efter en sak. Men när jag träffade denna kille, ohnej, han e inte bara ute efter en sak, han tänker absolut inte på bara en sak. Utan han är snäll, omtänktsam, oerhört snygg, får mig alltid på bättre humor, den personen som man kan lita på, gär allt för mig o jag gör allt för han, bra självförtroende har han vilket är bra, trevlig, glad o helt underbar. Väldigt mysig också, får vi ju absolut inte glömma hih.  Jag är så otroligt glad att jag träffade han. Han lyser upp mina dagar. Från grått till soligt. o så kysser han sjukt bra. Är så lycklig med honom. Jag är så glad att jag följde med jessica till mahad den kvällen, då jag träffade han. Vi snackade inte mycket, men lite. Fick veta att han tyckte om mig osvosv ( hon med piercingarna ) han visste nog inte mitt namn? hihi, men har dock inga piercingar kvar nu. Sedan är jag så glad att han tog första steget i bilen. Det var liksom adam jessie kajsa, jag o han i bilen. Men endå vågade han, ta min hand o kyssa mig, tänk så hade jag avvisat honom? var hans tanke, men han tänkte nu eller aldrig, sen gjorde han det bara hihih (; . Visst jag var berusad, eller snarare dygnrak. Men jag kom ihåg det, minns att jag var riktigt glad efteråt också. Sedan fortsatte de så, börjades träffas själva, sedan gick allt av sig själv o blev som en dröm som gick i uppfyllelse.  
Bara tanken att ha honom här vid min sida jämt, är det bästa som finns hihi.
Han är det bästa som finns o som hänt mig.
Snart 5 hela månader med dig ;o .. Tiden bara rinner iväg ju hihi.
28 juli 2010, den dagen vi bestämde att vi skulle bli tillsammans, man var ju så oroliga i början, för man visste inte, e vi tillsammans? eller inte? hur lång tid tar det tills vi blir tillsammans? för ingen av oss snackade något om förhållande, men sedan bestmde vi det hhih:)  och nu älskar jag verkligen den här killen av hela mitt hjärta. Mest på denna jord. Tack för att du finns. Jag älskar dig Leszek Hoffman!


/ Din flickavän Elin Rapp!




p.s undra om det är en Kelly eller en kevin som ligger i magen? vi har pratat o funderat på namn, de här är en två av våra funderingar, och jag tycker de låter grymt fint! =) .. Får veta kön nästa vecka, förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0