dont look back, it will never come back.

Sitter här med min coca cola burk som jag haft här framför mig i flera timmar, har druckit en klunk då o då, jag är verkligen inte sugen, men fan =)) hihi, tittat på en massa Csi, måste säga ... gud vad känslig jag blivit? fått en massa klumpar i magen när saker hänt där liksom, som om ja skulle börja gråta höhö, känslig jag blivit hihi..
Fick sms av Linn förut, om att åka dit, men sa att jag inte kunde.. Eftersom jag skulle fixa inför imorgon då jag fyller 20 år! =))  för kommer ju få besök osv hihi.. Så har mest suttit hemma o fixat lite. :P

Pappa frågade mig för en stund sen hur de känns att "snart" inte vara tonåring längre, det känns sjukt skönt måste jag säga!  Känns sådär.... stort nivet. haha.. aja ..

Sitter o väntar tills klockan blir tolv!;) o sedan vid ett ungefär kommer lilla älsklingen. Snackar med lite folk på facebook, skulle egentligen ha fest imorgon, men eftersom jag inte ska dricka, så orkar jag inte slösa pengar på en fest som jag måste ta hand om? Så fick säga det till lite folk nu hhi. Men, det kommer flera tåg, eller hur? .;)

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

fin blogg :D

2010-12-18 @ 01:18:15
URL: http://josefingard.blogg.se/
Postat av: Tara

jag e sugen på coca cola :P

2010-12-18 @ 09:49:36
URL: http://tarakurtson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0