detta ska tydligen fyllas i?

hejsan alla söta! :P Håller på o installera en massa saker till datorn. För ett par dagar sedan slutade msn helt plötsligt o fungera, bara sådär.. o det gick inte att logga in, stod försök igen senare, varje gång jag testade.. o idag, så tänkte jag att, de vore kul o kunna gå in på msn ibland, även om det inte är världens viktigaste grej. Så har suttit o installerat saker till datan som de stod att man skulle behöva göra för att ladda ner nya msn osvosv.. Har kanske tagit 1-3 timmar nu i alla fall. Men snart färdigt, då får vi hoppas att nya msn fungerar! ;)

Har suttit o målat naglarna under tiden, smsat, fixat lite i rummet o skrivit ner mitt konto nummer, så försäkringskassan kan få det, så slipper jag hämta ut pengar varje månad. Mycket bättre o få det till kontot! :P

I alla fall, pappa håller på o lagar mat ;). Jag tänkte laga något först, men sedan sa han att han kunde göra klyft potatis, kött o något sås till det. oooh, så lockande tycker jag det låter, så det blir det! :D


Glömde att de var paradise hotel jue .. så ska titta på internet så fort de kommer upp!


haha min älskling var så söt imorse. Han sov fortfarande, men endå inte ni förstår? Sedan sa han en sak i sömnen.. o tydligen var jag halvt vaken, och frågade vad han menade, men han skakade på huvudet o sa nej. Sedan så somna vi väl om ett par minuter.. Haha då vet man iallafall vad han drömde om! :):D




Puss o kram! :P




Kommentarer
Postat av: Emma

Härlig blogg du har. :)



Jag har frågestund på min blogg. Kolla gärna in. Inlägget hittar du här. http://emmset.blogg.se/2010/december/fragestund.html

2010-12-07 @ 00:02:34
URL: http://emmset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0