allt o inget?

hejhej.;) Sitter och tittar på vänner, har redan sett alla avsnitten förut, men dom e för bra o se på när man inte har något annat att gö :).. Så e fortfarande på säsong ett!




Träffade ida förut också :) hon kom förbi när jag tänkte vila (  pga min huvudvärk o illamående ) . Men vi satt o snacka lite, om en massa grejer, fick ett urgulligt födelsedags kort av henne också! :) Fyller dock inte en, fyller om 2 veckor dårå, men i alla fall, ursött! ;) Sedan stack hon hem typ, så då tittade jag på lite vänner avsnitt, och sedan ringde min älskling mig, vi snackade i över en timme om en massa bra saker!!!! ;) oh, så härligt o höra hans röst. Men i alla fall, träffar han imorgon kväll. Men funderar på att gå en promenad imorgon när jag vaknar innan? var ju ett tag sen, och det är ju alltid bra! Men så kallt ute ju :(, men får man väl ta på sig mer kläder? ;) Iallafall, så blir film o mys med honom imorgon! Efter han vart hos hans syster som fyller hela 18 år imorgon, men jag ska inte följa med hehe. Men efter kommer han hit i alla fall, så kanske bäst o ladda ner lite film nu då? så man har bra filmer tills han kommer. Blir nog bara en massa mys med film o massa prat om framtiden! Hur vi gör sen, hur allt blir osvosv! :) På torsdag är jag förresten i fjärde månaden! Vad tiden endå har gått snabbt, och jag .. tycker själv att man börjar se , man känner speciellt magen, de tycker jag .. eftersom jag hade platt mage förut .. ;) Men man börjar ju se lite endå, tycker jag. Men vissa håller ju inte lika mycket med om det, haha .. menmen, nu ska jag fortsätta se på vänner, och sedan ringer väl älsklingen mig, såå blire mer pratprat!





28/07-10 , Jag älskar dig högst på jorden!





Puss och kram! / Ellyyy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0