25 december 2010!

Igår kom älsklingen vid nio på kvällen o stannade till halv ett ungefär, då skulle han till sin mor o spela med sina bröder, han fråga om jag skulle med men var så trött ;b  ..
Nu gör mammi mat, så blir något gott, julmat elle nått hihi. Sedan kommer pappa eller farmor o hämtar mig, för kan inte ta bussen, har för mycket packning ..
:( hahaha, av allt man fick igår osvosv. Sen idag blire nog lugnt. Men imorgon blire nog julmat hos farmor, dit kommer håkan o co. Alltså farbror o hans familj. Sedan kanske fler kommer dit med?? :P.. Sedan på kvällen drar jag till älskling, ska försöka få tag på skjuts, för blir på kvällen hihi. Han slutar ju jobbet klockan ett på natten typ :P.. .. Sen stannar jag nog hos han tills torsdag , så en hel vecka med en massa myspys o allting, ubermysigt. Vi pratade om det igår hihi. Har  tagit lite bilder med min digitalkamera också , igår. De kommer in när jag kommer hem ikväll! PUSSSS!




Snart ett nytt år med nya möjligheter. och lite av ett nytt liv för mig o älsklingen!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0