101228

hejsan hoppsan..:P Vaknade upp imorse av att Emelie ringde mig, eller imorse kan jag inte påstå, snarare på eftermiddagen, haha jaja snacka lite med henne, sen vaknade älskling också. .:P
Nu har vi beställt mat som kommer, jag beställde dock pasta o något mer gott till det, supernajs. Han beställde väl pizza elle nått liknande hihi, maten borde komma när som? e urhungrig.. .:P


Jag kan inte sova på magen längre känns det som ... .:P Det är så hårt, o gör ont om jag gör de, de värsta är att jag bara kan somna när jag ligger på magen, förut alltså. Nu får det bli på sidan, men kommer bli svårt menmen. Känner att min mage blivit väldigt hård nu o lite sånt hihi, .:P hur mysigt som hellst, borde känna sparkar när som. Känner dock också att magen börjar växa o lite sånt, hihi myspys. Nu är magen i alla fall hård, inte fett här inte, .:Phaha ne men ;b aja ska på toa nu sedan kommer la maten, så måste dra nu. Men ni får ha det så superbra så hörs vi.

Ska titta på lite film o mysa med älskling idag, Adam kommer säkert senare också. Hörde att han o leszek snacka om det i alla fall.




Pusssssss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0