101227

hejsan. Vaknade halv tre idag hos älsklingen, han kom igår natt, o vi tittade på en äcklig skräck -.- hjäääälp. haha ;D ..
Sedan vid 6 på morgonen somnade vi, och aa vaknade klockan halv 3 bredvid min älskling i sängen, det är de bästa o vakna med sin älskling bredvid sig i sängen mums. Sedan mös vi lite, drack te, sedan stack han till jobbetch jag till stan. Han kommer hem inatt igen :/ iaf, jage  här hos honom hihi. Jag köpte iallafall en baseboll jacka inne på gina tricot, tre trosor, två olika leggins, ett lila linne, en skjorta, tror det var allt? oooh, så sjukt billigt var det ;o .. hihi, känner mig nöjd. Sen beställde jag mat som precis kom hit hihi. Blir att äta bakad potatis med skagen röra o dricka cola till det. Ska nog se scrubs nu, och sedan kanske lite vänner avsnitt.. Sedan kommer älskling, o han e ledig imorgon, så blir filmmys ikväll o sova länge imorgon hihi.


Pusssss och kram. LOVE!



Kommentarer
Postat av: Superblogs

Hej vill bara tipsa dig om ett bra sätt för att få nya besökare till sin blogg.. regga dig på Superblogs och lägg sedan in ikonen på din blogg, sen behöver du bara vänta på dina nya bloggläsare.. enkelt och smidigt

2010-12-27 @ 21:27:29
URL: http://superblogs.topplista.com
Postat av: Maja

Mm, jag håller verkligen med! Så mysigt det är att vakna upp tillsammans!

2010-12-27 @ 21:28:23
URL: http://soyloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0