101216

Hejsan.. Idag var jag på mötet, det gick helt okej. Bestämde ett nytt datum för nästa möte, tisdag klockan tre.
Gick i snöstormen till stan, kan säga att de blir inte mer långa promenader i denna snöstorm ;o halkade minst 5 gånger !!! xD hihih. Sedan åkte jag buss hem. Såg en gammal vän på bussen, ja vi är osams. Men hörde mitt o en annans kompis namn ur hans mun, aja tycker det är riktigt omoget att ens ägna sig åt andras liv, när man egentligen inte ska bry sig ett skit. Hörde inte vad han sa direkt, så kan inte säga om det var skitsnack eller inte, men jag antar det? jag tycker att det är riktigt onödigt och omoget i alla fall. Menmen, vissa växer somsagt aldrig upp, hihi..
Nu ska jag äta kyckling o pasta, o se några vänner avsnitt.
Massvis med pussar o kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: linnea -

Allt bra? :)

2010-12-16 @ 17:11:07
URL: http://linneabergqvist.blogg.se/
Postat av: linnea -

sv; vad bra :)

jadå, bara bra!

2010-12-16 @ 17:53:03
URL: http://linneabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0