101214

Hej! ;)


Kom hem för en stund sen, äter nötter o något godis grejs! ;) tjockis jag är. Men jag är gravid, får äta vad jag vill höhö. Ne men ;)

Pappa ringde o väckte mig vid halv 1, så fick gå upp o göra i ordning mig lite. Sedan vare bara o fixa sig lite sen gå ner till bilen. Han skjutsade mig till ams, skulle fylla i papper. Gubben var hur jävla seg som hellst :S .. Idiot gubbe. :( Sedan så skjutsade han mig en bit sedan fick jag gå hem, för han skulle till jobbet! ;D
Så gick in te maxi på hem vägen o köpte en cola o två små godis påsar. Sedan snacka jag i telefon med älskling på vägen hem, för var så trååååkigt. Snackade om väldigt mycket göttis. :P
Nästa gång vi träffas är nog fredag natt efter hans jobb! Alltså de blir ju typ lördag den 18 dec eftersom det är efter tolv ;) hihi då fyller jag 20 år.  Myspys! Då är han hos mig hela helgen, så släkten kommer väl typ på lördag?
o snart ere jul,. riktigt kul! :P

Idag blire lugnt, för skönt, ska se julkalendern. Sen göra lite mat paella, och sedan se vänner avsnitt också.. Kommer somna väldigt tidigt idag eftersom vi somnade sent inatt o vaknade rätt så tidigt. Men bara bra, blire lördag snabbare. hihi. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0