101211

Oh, jay vann igår på idol, fick t.o.m rysningar :P hihi. Men för mig spelade de ingen roll om vem som skulle vinna egentligen, men jay var riktigt riktigt bra o sa från början att han kommer vinna :P .. men har dock inte kollat på idol iår, bara lite då o då när man haft tråkigt ;) ..

Iallafall, precis duschat, super duper skönt!!
;) .. Ska typ kolla lite på internet, sedan julkalendern, sen lägga mig i soffan o dega o vänta på att min lilla söta älskling ska komma! :P Blir myspys, han ska komma hit till moder i stan eftersom jag e barnvakt. Så han ska vara här en stund i alla fall, tills kvällen.  För sen jobbar han natt, men får i alla fall träffa min sötnos.

Imorgon blire filmkväll med älskling och Adam i alla fall!
:P Få be pappa hämta mig i skaplig tid imorgon då så man hinner byta om oså, tog inte med mig så mycket ombyte hit :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0