101209

hejhej! ;;)

Åkte till leszeks mamma igår med leszek, o pratade lite oså, i kanske 1 - 2 timmar. Myspys ;) .. Sedan så åkte jag och älskling hem till han, tittade på lite filmer, mös o pratade en hel del! :) .. Sedan kom Adam o då tittade vi tre på en jul film, om en jultomte, en film ifrån 90- talet .. grymt bra film vare iaf, hahha så fult.... alla vi tre rös när en sak hände, samtidigt, så fula :P hahaha! grymt kul ;) Men i alla fall. Idag var jag också med älskling ett tag, lite film o snack, och en massa mys ofcourse! Sedan följde han med mig en bit, o då sa vi hejdå, sen mötte Idus mig, då så gick vi hem till mig, o tittade på en wallander film o sedan en maassa snack, och hon stack nyss hem! ;) Iallafall vart en riktigt mysig dag idag.. både bra o dåligt dock!
Fyller nästa lördag! 20 år ;)..


Ihelgen blire barnvakt åt felicia hela helgen, morsan ska bort!


Jag älskar dig Leszek Hoffman! Mest av allt o alla! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0