101208

Hejsan. :P Har precis ätit frukost o kollat på julkalendern (; .. Ska sminka mig lite o fixa håret osv, sen ska jag ner till stan ( är hos morsan som bor på stan så det är nära ) och köpa ett par byxor som jag såg igår, som var ursnygga o mysiga, minns bara inte riktigt i vilken affär dom var i, men får väl gå runt o kolla, tror jag vet i alla fall! ;)
Sedan ska jag tillbaka hit till mamma, och vänta på att lilla älsklingen kommer hit, då ska vi nog hem till hans mamma osvosv. Ska sova hos älsklingen idag!
:P Men imorgon har jag möte igen kl 2, oooh suck.. Hur ska jag göra? :P


Hihi, jaja , nu måste jag börja fixa mig så jag hinner iväg till stan innan han kommer.


PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: Elaine

Fin blogg:)

2010-12-08 @ 15:03:21
URL: http://elainez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0