101207

Hejhej! Sitter här o snackar med Emelie i skype, har precis ätit ägg med kavjar på, så himlans gott är det! ♥
Ställde klockan på tolv så att jag skulle kunna gå upp, fixa mig, äta frukost, se lite avsnitt o sedan dra till stan. Men jag gick upp klockan ett istället och det gick lika bra! :) På en gång jag satte på datan så hade min skype kommit igång, och då så fick jag ett sms : skype " av emelie,  hon ringde mig men jag såg inte det eftersom statusen var på upptagen och skype loggas alltid in mig när datan sätts på. Menmen ;)..
I alla fall, har fixat håret och satt på mig de kläder jag ska ha på mig, nu funderar jag om jag ska sminka mig också? haha jag är lat! :P ..



Blir och köpa en julklapp till älskling, om jag hittar dock, är så jävla svårt, vill att han verkligen ska tycka om det jag ska köpa till han!! :P Får hoppas man hittar något fint i alla fall, sedan ska jag kolla o se om de finns någon fin julklänning som jag kan ha på mig på julafton! :) Sen kanske någon brunkräm/ansiktsgrej, får se hur länge vi hinner gå på stan, ska i alla fall träffas halv 5 utanför hennes jobb! ;)



Men nu får ni ha de så bra. Puss sålänge!



haha igår, en bra kommentar!

jag - oh det är en tjej som var jätte smal förut men e jätte tjock nu :S
emelie - aha okej?
jag - aa ... och på halloween så skulle hon tydligen klä ut sig till en katt ( ser på bilderna ), hon försöker leka söt?
jag - men hallå, hon ser ju snarare ut som en bumbi björn än en söt liten katt :S
emelie - hahaha fan vad ägande!



om ni faattar dock? ;D

Kommentarer
Postat av: sloarez , UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

sv: härligt, samma här :) gör du då?

2010-12-07 @ 18:29:21
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0