101203

Hej, vakna för en stund sedan. Äter lite frukost men började må illa nue :/ o så dricker jag mjölk. Börjat tycka om det mycket nue ;) I alla fall, pratar med Emelie i skype, haha alltid kul. Sedan får vi se vad som händer nu, ska väl se på julkalendern nu, på internet. Är som en tradition för mig ;)..

Drömde konstiga drömmar inatt, först vaknade jag av en mardröm .. då var Leszek mördare ;o  :( minns inte mer. Sedan drömde jag att jag fyllde år  HAHHA, sedan att jag söp fast jag var gravid :S och sen att ja följde med på fest fast ja ej drack, och där hände konstiga grejer, och efter varje gång så vaknade jag, hade mer drömmar, och vissa drömmar var så invecklade osvosv, men kommer inte ihåg allt i drömmarna så, typ inget bara de jag sa xD men iallafall, sjuka drömmar :S .. Menmen, tur att inget av de e sant ;) elle jo visst, har hängt med kompisar på fester utan att dricka, och fyller snart. Men inget annat iaf :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

det är enormt gott :)

2010-12-03 @ 13:15:12
URL: http://camiillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0