101202

Hej hallå! Kom nyss hem ifrån stan :) Åt lunch med mormor, sedan kollade vi på skor o kläder. Hon köpte ett par vinter skor till mig =)) och sedan köpte jag en julklapp till felicia. ( ska köpa resten typ nästa vecka, till andra ) Köpte lite också till mig;) En jätte söt rosa-glittrig mössa, gråa leggins och en grå tröja! ;)



Gick även till tandläkaren förut, men man måste betala från januari , det året man ska fylla 20, :( typiskt mig att jag fyller 20 år i december då, sent som satan,:( men dom skickade ingen kallelse förra året heller :S Aja, så blir o betala nästa gång jag ska dit, ska prata med pappa innan jag bokar tid.


Puuss o kram! 

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson

snygg header :)

2010-12-03 @ 19:13:18
URL: http://thetimeofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0