101201

Sitter hos älskling, han jobbar o jag ska snart göra iordning frukost, sedan fixa mig lite o sedan röra mig mot stan, gå till den dära grejen jag inte vet vad det är :/ men några timmar kvar innan jag ska dit, Hinner fixa mig, äta frukost o ta de lugnt, funderar på om jag ska diska åt han för o vara snäll också ;) slipper han de när han kommer hem menar jag! ♥

Var så läskigt förut, älskling sa hej då o pussa på mig imorse innan han stack, vid halv 6 kanske .. Sedan tände han lampan, sedan släckte o stängde o låste dörren. Då skulle jag tända en lampa för o se en sak, den funkar inte, inte i hela lägenheten, älskling ringde o sa att hela oxhagen var släckt, men på så snabb tid, fett scary!!  Men sedan lös hela lägenheten, efter en halvtimme. hahaha, så fick man gå runt o släcka lite, o sedan sova i några timmar till, men tog tid, var bra program på tv, o så, så la mig i soffan, men somnade tillslut, o nu sitter jag här halvt vaken, :/ aja, kommer somna tidigt idag i alla fall, en bra sak ! ♥



Hörs senare. Puss och kram. ♥



Kommentarer
Postat av: Poxi

Hej! Bra blogg!! Kolla gärna in mig poxi.blogg.se ^^

2010-12-02 @ 21:18:56
URL: http://poxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0