10 sanningar om mig.

1. Jag är gravid i 16 veckor + 6 dagar.
2. Jag skäms för mycket! Alltså tycker allt är pinsamt typ!
3. Jag är väärldens lyckligaste tjej som har fått världens bästa pojkvän!
4. Har ingen riktig bästa vän! ( har vänner, men ingen bästa vän som man kan lita på till hundra ).
5. Jag älskar musik! Utan musik funkar livet inte.
6. Jag är klantig. :) ( Tappar mobiler i hav, toaletter, och e väldigt klantig på andra sätt också xD )
7. Jag saknar en vän... från förr.
8. Jag e lite nojig för hur allt kommer gå, fast jag vet att det kommer att gå bra.
9. Går in på www.facebook.com och www.blogg.se dagligen.
10. Jag är arbetslös! ;) ( Väntar dock på svar för att plugga upp ett ämne, + går på en massa möten, nästan varje vecka, så jag gör ju nått för de pengarna jag får i alla fall :) )













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0