- .nothing. -

 PERSONLIGHET (JAG ÄR):
Blyg: Lite, ibland.
Smart: blir det mer o mer för varje dag som går! ;)
Långsam: nej inte direkt, har oftast bråttom med allt.
Stressad:  aa
Tålmodig: nja, ibland.
Djup: kan bli.
Öppen: ibland.
Ärlig:
 Ja.
Positiv: för det mesta, försöker i alla fall.
Rolig: alltid.
Ansvarsfull: arråå..


VÄNSKAP (JAG HAR):

Svikit en kompis: mm.

Förlorat en bästa vän: Jaa.
Sagt att jag älskar en kompis: Ja.

Sovit med en killkompis: japp.
Sovit med en tjejkompis: Ja.
Pussat en av samma kön: aa.
Slagit en kompis: jaa ;D
Berättat hemligheter: yes.



KÄRLEK (JAG HAR):
Blivit sårad: njae, ?
Haft stadigt förhållande: ja, har det nu.
Krossat någons hjärta: typ.
Gett någon ditt hjärta: jaa.
"Playat": nja.
Sagt att jag älskar nån, och ljugit: Nej.
Varit otrogen:  aldrig i mitt liv.


FAVORITER (FAVORIT):

Låt just nu: allt möjligt, men typ christmas eve med celine dion,  och all the right moves? men tycker om de flesta ;b
Film: vene, men komedier i alla fall.
Bok: ingen speciell.
Lärare i skolan:  går inte i skolan.
Plats: vene.
Frukt: äpple.


ÖVRIGT (JAG HAR):

Sytt: ja.
Opererat mig: nej.
Sjungit i duschen: haha ja.
Hoppat bungyjump: nope.
Fobi för något: njae inte något speciellt sådär.
Sett någon dö/ död : ja.
Varit på begravning:ja..
Sagt att jag hatar någon: japp.


LIVET:

Skriva eller tala: skriva.
Vatten eller cola: cola.
Mobil eller mp3:
 mobil.
Snygg eller charmig: båda.
 
Frukt eller grönsak:  frukt.
Film eller serie: serie.
Festa eller softa: båda.
Sommar eller vinter: sommar!!
Fredag eller lördag: båda.
Ljus eller lampa: ljus.
Kärlek eller vänskap: båda.
Bio eller hemmakväll: hemmakväll.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0