te amo.

Kom nyss hem från älsklingen. Vi vaknade vid  3 på eftermiddagen kanske men gick upp ur sängen vid 5 som vanligt dårå hihi. Sen tittade vi på a walk to remember, så jävla fin film, har sett den ett antal gånger men de går att titta på den tusen gånger om, för den e så fin. Verkligen sevärd! tummen upp (Y)..
Sen låg vi och mös lite och sedan började jag trippa hemmåt, och nu sitter jag här i mitt typ nya rum?  Nystädat och helt möblerat om, så jävla fint ere faktiskt, och typ ny dator? nästan iaf, den e helt omgjord, och sen ny tagentbord och mus, great! Men iaf, ska väl snart äta mat, tror de blir potatis och fiskbullar? mums!
Får se vad som händer idag, rätt så skönt att vara hemma och ensam ett tag kan jag säga höhö ^^ fast saknar älskling endå. Men iaf, bliir nog film och chatt med bra folk sen ikväll. Puss på er. <3



28/7-10! Jag älskar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0