stockholm dag 2.

hejsan, kom till sthlm igår med tobbe, vi träffade en på bussen som vi satt o snacka med en stund haha.
Sen så åkte vi till kenny, dit kom sabine natta chriss och sen en massa annat folk, så vi satt o drack grogg och öl, det var skit kul, iaf i början, sen på natten så blev de som de blev dårå, men inget jag tar här.
Men sen så däckade vi väl,  ( som vanligt ) men denna gång kommer jag iaf  ihåg hur jag däcka ;) ..
Sen blev vi väckt av kenny,  han sa att mie skulle komma , så hon kommer väl om en stund, blir väl o tat lugnt elle nå o snacka iaf :) .. SKulle klippa mig idag, men tror jag spar pengarna o gör de typ när jag kommer hem elle nå hihi =) .. iaf, imorgon blire gotland, båten går 11.05 ifrån nynäs, as gött!


Och är inte direkt på topphumör heller, och hes som satan i gatan, känns de som, grabben har kommit ut.



aja, jag saknar min älskling som fan.

Kommentarer
Postat av: Emma

sv : nja är ganska trött men kanske bara för att jag vakna nyss ;)

vad ska göras i dag då?

2010-08-12 @ 10:09:31
URL: http://korea.blogg.se/
Postat av: Deniece :)

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2010-08-12 @ 11:38:15
URL: http://divokys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0