pictures.

Bilder ifrån lördags ..





Innan älskling och hans vän kom togs bilderna, sen tog vi nog inga mer bilder eftersom jag däckade med en cigg i handen och vaknade med ett sår ovanför bröstet, och de gör fortf ont :c men tror älskling såg de och släckte ciggen. Det är hemskt sånthär. hihi.

Iaf, Vill också säga att jag e glad att jag e vän med caroline igen, jag har saknat dig mycket gumman och jag älskar dig fortfarande som en lilla syster även om vi har bråkat å hållt på, men alla bråkar och tjaffsar och de som hände sist var mest ett missförstånd. Men iaf, glad att vi e sams igen, :) <3 orkar inte bråka me folk heller.

aja, nu ska jag fixa lite grann, sedan packa lite och sen dra iväg till lilla elin, med min laptop moha! kul vi ska ha gumman.

/ elly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0