lite tankar osv.

haft riktigt mys med elin idag, och de ska vi fortsätta med :)
Mycket snack, mycket godis, film o allting ^^

iaf..
Jag fattar inte hur fort folk kan förändras till något dåligt på så kort tid?
hur elak och kall man kan vara ? när man var bästa vänner,
och sen en dag helt plötsligt blir den personen kall och tror att han/hon vet allting,
och så tror den personen att den är så sjukt mogen fast egentligen är det snarare tvärtom,
det vet dom som känner personen.
Jag känner, att visst alla kan vara omogna, och elaka och lalala,
självklart. Men jag är snart 20 år, och har både äldre och yngre vänner,
men jag är endå inte omogen, jag har blivit jävligt mogen på senaste,
och jag har vart omogen, när jag var mindre, tro mig.
Men ens bästa vän har ingen rätt till att helt plötsligt, en vacker dag, eller ful...
komma och tro att han/hon kan allting, är mycket mognare, och ja allting,
och säga det på ett drygt sätt, klart man blir sur och ledsen.
jag blev nog mest irreterad när jag fick höra att den personen försökte tävla om vem som var mognast,
hur omoget är inte det?
Men nu när jag tänker efter, så blir jag nog bara ledsen.
Eftersom jag förlorat min bästa vän, men egentligen, varför ska jag svansa efter han/hon för?
När det inte var jag som var så elak? och sen har den personen pengar som e pappas,
men när jag frågaade efter dom första gången så gjorde han/hon bara punkter.
Sen när jag frågade idag så sa han/hon att pappa får pengar när personen får pengar,
men vafan, dom pengarna som var pappas fanns på personens kort häromdagen? orka använda någons annans pengar:S
Sen blev jag blockad ... hur moget är det då? hur ska man nu få kontakt med personen?
Jag är så otroligt arg och irreterad och ledsen just nu att jag typ inte vet vad jag ska göra,
eller jo.. som de flesta har sagt. Och som de flesta har sagt, är att
jag ska skita i honom/henne, han/hon är inte värd mig, jag ska absolut inte svansa efter personen
osvosv..
och de tycker jag är rätt :) jag förlorar ingenting, det är personen i fråga som förlorar isåfall:)
För jag har de absolut bästa vännerna man kan ha, som alltid finns för en,
och sen världens bästa och underbaraste pojkvän som alltid finns för mig, och som gör allt för mig och som jag gör allt för.

btw, bara för att jag e osams med den personen, varför ska då mina vänner som även e hans/hennes vänner få lida för det? och bli sårade?



Jag älskar dig Leszek , <3

Pusssssssssssssss/ elly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0