lal.

sitter med syster i hennes rum, vi har busat en hel del idag och tjockat oss med lite godis och juice. har vart seg hela dagen, men nu e jag pigg som en lärka, vill bara sova så att jag får gå upp,  osv, sen hem o packa och te älskling, vi ska mysa en hel del imorgon o sen blire lite dricka på kvällen hihi. :*
iaf, nu ska jag sluta, för nu ska typ felicia sätta sig vid datan, iaf snart moha ;) ..

Men ha de bäst. så hörs vi kanske imorgon, annars hörs vi någon gång i veckan eftersom på tisdag förmiddag åker vi till sthlm, och på torsdag förmiddag blire gotland :) men tar nog med mig laptopen så man har musik i stugan, och skriver nog blogg då nån gång också hihi, men ej så ofta kanske, men hade. PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Cindy

Sv: Okej, kul :)

2010-08-09 @ 02:17:45
URL: http://cindy.webblogg.se/
Postat av: Emma :)

oj vad fin blogg !!

:D

2010-08-09 @ 10:50:46
URL: http://korea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0