hemma =(

Kom hem idag från gotland. Åkte båten från gotland 03.35 .. så vi gick från kneippbyn, jag tobbe och jocke, för jocke vilel följa me o säga hejdå :) .. men långt vare o gå iaf kan man lugnt säga. aja, sen tog ja och tobbe bussen te västra haninge, och sen åkte vi pendel till sthlm terminalen och sen tog vi bussen te örebro, mycke knas osv vare, vki fick iaf sova lite :) .. Sen åkte jag till älsk och pussade på han i några timmar och nu e jag hemma, har duschat och ätit lite.. får se om jag drar te älsk idag elle imorgon hiih. ha de . pussss


kan säga att de blir goitland  snart igen, för fyfan vad kul vi hade!!! :) .. saknart! :c


och bilder kommer såsmåningom, när ja orkar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0