gokväll folks.

Var med lilla söta elin idag, vi tog de mest lugnt =)) .. såg en bra film som vi inte hann titta klart på ;b..
sen följde hon med mig en bit, typ till hjärsta något, och sedan så vandrade jag hem te älsk o han e inte hemma än.
Så jag sitter här och luffar lite ^^ han kommer väl vid 12 något, men jag ska sitta här vid hans dator,
och snacka me lite folk påmsn och cama med elin typ höhö.
Ska sova här i natt, sen imorgon halv 4 har jag möte med jobbcoach, trodde ja skulle få sova hela dagen :c haha.
Sen efter de ska jag träffa elin och sova där, tar med mig min laptop dit.

På fredag åker jag farsan karlsson natta och sabine till ullared, ska storhandla kläder som fan,
vi åker typ vid 7 på morgonen :S .. iaf, är där hela dagen, kommer hem på kvällen igen.
myyys de blir hihi. :*

aja. nu ere färdigt tjatat. :*


ha de bäst. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0