<3

oh, jag ska aldrig mer dricka såhär mycket som jag gjorde igår.

Blev party hos jessie igår, lite väl mycket kanske, men de var bra folk som kom iaf.
Jag hade sönder jessies toa, förlåt älskling. Men hon kommer få en ny så det är toppen, helt utmärkt. Jag ramlade på den med huvudet & ryggen ? .. och eftersom jag ramlade på den så har jag väldigt ont i ryggen. man kan inte ens snudda på min rygg, för då gör de förjävligt ont, de gör ont även om man ej rör den.
Älskling kom o hämta mig igår, och jag lovade att inte dricka på väldigt länge, eftersom jag var helt kaos igår.. de var väl alla andra också. aja, här kommer lite bilder ifrån gårdagen.




förlåt för hur jag såg ut, men var helt osminkad o det.
 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0