20 aug 2010!

hej alla söta. kom nyss hem från killen. Gick hem och gick i min egna lilla värld, sen åker patrik förbi mig utan att jag märker nått men sen  kör han tillbaka till mig så han körde mig hem ifrån  hjärsta typ xD .. Sen när vi kommer hem te pappa säger han - hittade något på vägen " haha , kommer ej ihåg vad "något" var, men iaf =)) ..
Ska äta lite smått nu, och sen duscha, sen typ gö nått och senare ikväll ska jag till älsklingen, vi ska göra nått mat och sen äta medan vi ser någon fin film :) för mysigt de blir iaf hiih..

Igår blev de lite drickande hos bejb, jag elin och ida gick te han, där mahad elias och adam också var. SÅ vi satt och tog de lugnt, alla drack förutom typ ida och elin förståss :) .. men iaf, vi tog de mestadels lugnt, och de var riktigt mysigt iaf, vi pratade mycke och hade de trevligt.  Sen stack alla o jag och älsk gick och la oss ^^ ..


Nu ska jag fortsätta äta. PUSSSSSSSSSS


Fattar inte hur folk kan sjunka så lågt? trodde verkligen du var min bästa vän, hur kan du? hur kan du jämt stå och skälla på mig och skylla allt på mig som om allt vore mitt jävla fel jämt? det sårar mig iaf ska du veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0