16 aug 2010.

sitter hos min älskling och han e på jobbet, han slutar väl inte förns vid 6 på morgon? aja, sitter iaf och snackar me natta om bra saker på msn som vi båda vill så de känns så otroligt skönt.. och sen ska ja väl tat lite lugnt och de, sen blire väl o läsa elle nått, och sen sova eftersom de ej blev så mycke sova förra natt, sen kommer älskling få väcka mig xD när han kommer hem, blir kul för honom ? ;) .. iaf, vene hur länge jag sover här, men de känns så otroligt skönt och bra att sova här, för jag älskar att vara med han och jag älskar han. och har saknat han som fan, så fort jag är utan honom så saknar jag han, på gotland visste jag ej va ja skulle gö typ :( men som tur var så var jag med bra folk så man fick tänka på lite annat :) nu ska ja sluta, puss på skinkan, sov gott.''
''


btw, såg förresten remember me förut, den var sjukt bra och sorglig :c ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0