100823

hej :) .. Efter jag var med elin igår så gick jag hem till älskling. Vi tittade på en rolig film först med mahad, en typ begravningsfilm, asså komedi med alla kända kändisar med, as rolig haha minns inte va den heter dock.
Sen senare på natten tittade jag och leszek på Aurore elle va den heter, jääävlar vad sorglig film ;o och hur fan kan man misshandla ett barn? hur kan man låta sin tjej/fru slå sitt barn och sen bli helt hjärntvättad och också slå barnet ? asså så jävla sorglig och sjuk film, och verklighet baserad var den med, men både jag och älskling blev fan arga och ja allting, helt sjukt. Aja , kolla på den och skaffa en egen uppfattning.

Idag blire att träffa lilla elin again. =)) vene vad som hitt på, men något roligt blire allt, sen senare ikväll blire säkert att dra iväg till bejb igen, men ingen aning, men kanske iaf =)) .. aja ska sluta skriva, ni får ha de så bra, Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0