100822

helluu, Igår så träffade jag carro, och vi löste det som hade hänt och det kändes skönt. Så vi fixade lite alkohol tillslut, haha typiskt oss? .. iaf, sen så träffade vi david, och då åkte vi till älskling som jobbade men jag hade hans nyckel så ;b och vi drack här lite, asså vi fick åka hi av han ;b sen efter några timmar kom älskling och hans vän hit, och jag var för full :( bestämt mig för att inte dricka på ett tag, menart. för jag var typ dum i huvudet igår, men iaf. Sitter hos älsk med carro, älskling jobbar.  Jag ska väl snart hem och duscha, men först till affärn och köpa tamponger.. Sen ska jag träffa elin en stund =)) film osv, sen senare ikväll ska jag till älskling och vänta tills han slutar typ, åå då blire film och allting. Puss på det.

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Hej! Jag har just nu en månadens blogg tävling, det skulle vara kul om du ville vara med! Kram

2010-08-22 @ 19:11:26
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0