100805

hallå i stugan där! :)

Igår träffade jag natta , de var faktiskt kul att träffa henne eftersom de var väldigt länge sedan sist, så vi gick en promenad till maxi, köpte gosaker, sedan hem till henne & grillade kyckling och åt tsatsiki, för gott, men dålig andedräckt. Sedan så gick vi ut & tog lite bilder som kommer här nere, och sen följde hon med mig till min älskling, vi tittade på halva karate kid filmen, för sen fuckade allt sig, så vi följde med natta hem till henne, elle aa en bit, sedan gick vi hem å då skulle vi sova, men då kom mahad, så vi snacka lite, och sen slocknade jag och älskling väldigt snabbt. Jag drog till mormor imorse när jag vaknade, vid ett tiden ungefär, sov knappt något i natt dock :c men de gick an. Åt god mat & träffa syster gjorde jag också. =)) .. Sedan gick jag hem från västhagen, skönt med promenader, men är helt slut i kroppen nue :c .. iaf, ska träffa tobbe senare o de blir funfun, kanske t.o.m träffar natta chriss o sabine ikväll? :D hope.  aja, här kommer bilderna ifrån igår, några iaf ;)










puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0