100804

hejsan på er.

Gick te leszek med jessie & tobbe, sen kom några av hans kompisar. Vi drack lite grann och lyssnade på musik & hade pratstunder haha. Men kul vare allt, sen sov jag kvar hos han, ska säkert träffa han senare ikväll igen? jag vill iaf, saknar han nu ju.  Sen idag träffa jag jessie en stund och sen gick jag till stan och hämta min cykel elle aa inte min men de e farmors , som hade vart där sedan ja & jessie var på krogen :P .. så farsan tvinga mig hämta den, och sen cyklade jag hem. har duschat o ätit nu, så nu känner man sig fräsh iaf ;) prima madonna.

iaf, vi hörs sen sötnosar puss

Kommentarer
Postat av: Cindy Åkesson

Sv: Okej, vad kul! Vad ska ni göra där? :) Jag ska stanna hos mamma hela veckan :)

2010-08-04 @ 20:38:06
URL: http://cindy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0