100803

hej, sitter hos min älskling o han jobbar just nu, vakna nyss & har ätit lite frukost, funderar på att lägga mig en stund till? sen efter tolv ska jag dra hem iaf, duscha och fixa, boka båt och stuga till gotland, sen kommer jessie och sen kommer tobbe, lite senare typ efter 6 ska vi dra iväg till älskling, vi kommer vara ett par st som umgåss, lyssnar på musik och tar de lite lugnt iaf :) blir hur mysigt som hellst.

Drar till sthlm på tisdag den 10 aug, sen drar vi till gotland på torsdag morgon,  åker hem på måndag natt och kommer hem på tisdag den 17 aug någon gång, lite semester får man allt i sommar :) .. jag och tobbe som åker, de blir partajjj, sola & bada för hela slanten dära ;D .. för mysigt iaf.


Nu ska jag sluta, men ha de bäst. puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0