100802

hej sitter här hos älskling o väntar på att han ska komma hem någon gång. <3
Sitter och snackar me en hel del personer på msn, och så har jag stängt av mobilen lite, för orkar inte att alla ska smsa o shit, så kan va skönt :) den laddas endå. Sov till typ , 2 idag, otroligt skönt o sova ut fast jag somnade vid tioo - elva. Men kan va att jag börjar bli sjuk, så sov riktigt gött inatt.. Träffade Amaal en liten stund idag, fett kul att träffa henne, vi träffades sist på studenten liksom så de var otroligt kul o träffa henne & snacka lite om minnen o sen de vi gjort i sommar och allt sånt, så de var kul <3 Nu ska jag dra, men ha de bäst alla. Pusslove.1007

Kommentarer
Postat av: Cindy Åkesson

Sv: Så bra! Några planer denna veckan? :)

2010-08-02 @ 20:19:05
URL: http://cindy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0