- gruppens clowner?

Hej kom hem för en stund sen :) sitter och knaprar på lakrisal. Längesen jag var hemma så blir nog o sova hemma ikväll.

Haha idag på kursgrejen, haha, vi ska alltid få skrattattacker när man absolut inte ska skratta..
Så först säger en tjej som föreläser - vet ni vad ni ska göra idag?
Micke - aa, vi ska fortsätta med cv som igår.
Liksom de visste alla redan eftersom vi hade schema som typ låg på allas bord. Så jag tänkte typ viska till elin, men de råkade bli högt ist.
jag - va ofta? , och gjorde typ en min.
Elin skrattar som en dåre, jag likaså. Sen är de några i gruppen som kanske fnittrade några sekunder, men ja och elin skrattade, skrattade å skrattade, typiskt oss? liksom, såg henne skratta å då blev de så att jag utbrast i skratt oxå xD .. Sen höll de på ett tag, ^^ ..
Sen i datasalen, så frågar jag och´elin om vi kunde ha några bilder i ansökan, fast som hon tydligen tyckte vad fest bilder xD aa vi såfg iaf allmänt glada ut på bilderna?
.. Men hon bruden ba "om det inte e fest bilder hur snygga e ni då ;)" hahah sen gjorde elin en grimarse till henne och visa hur vi inte ville se ut om vi skulle ta bild här och nu, och då börja hon typ skratta =)) vi e typ gruppens clowner xD haha elle nåttt, vi e dom som skrattar och har humor iaf, de andra e så jäkla tråkiga och torra typ?

aja, nu vene vad som händer men ska iaf gö nått, blir lugnt förmodligen =)) och idag fick älsklingen sitt paket, elle nej den är hos han men han hör väl av sig när han öppnat den xD

puss <3

Kommentarer
Postat av: The king ;) ( Elin ofc )

Hahah vi äger ju gumman ;D.. fett skoj ska vi ha i 3 jävla veckor till :D

2010-08-31 @ 16:44:54
URL: http://gooowzruufs.blogg.se/
Postat av: caiza

svara gärna på "dagens fråga" i min blogg! ^^

2010-08-31 @ 17:07:48
URL: http://caizawidin.blogg.se/
Postat av: caiza

sv: tack för ditt svar :D

2010-08-31 @ 17:57:14
URL: http://caizawidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0