vad betyder rubrik?

Hallåjj , är hos morsan ! =) .. Ska snart iväg till eva och fika lite osv med dom där, elle va vi nu ska göra ;b .. min minsta syster sa att mina tatueringar var skit snyggt etc, hah söt unge=)

aja, va händer ikväll? inte en enda jävla aning, men blir iaf lugnt och kanske lite plugg :P ..

Nu blir jag lite sne också, på en viss person, mer tänker jag inte skriva, men säg de du tycker och tänker till mig istället för att hålla de inom dig ... jag orkar inte mer på att höra allt jävla klag, seriöst, lev ditt liv så lever jag mitt liv, jag bestämmer själv vad jag ska göra med mitt liv, ingen som ska se ner på en för det...orkar iaf inte höra att man gör fel varje dag som går.. menmen orka bry sig för jag e så glaaaad för en grej =) och lite mindre för en annan grej ...



Du är så underbar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0