oh baby!

hallåj!

Idag har jag åkt runt lite i moppe me carro,

till stan, och lite över vivalla. Sen gick vi till sportcenter och solade typ xD

aa inte för kortklädda som alla andra galningar är,

men vi satt i solen , lyssna på musik, rökte & snackade!

sen kom det en massa andra också, senare på kvällen drog jag , carro och några till, hem till mig! ;D

då tittade vi på en cheer leader film haha, dom gillart^^ .. och jag ofcourse! sen titta vi på nån gangster film.

Sen drog de, nu har ja och carro käkat mat  och jag har duschat, svinigt skönt! : )

Imorgon blire skola dårå like allways, ska göra mitt bästa i skolan nu eftersom snart äre studenten.

Sen efter skolan kommer nog carro och hämtar mig med moppen! ;D

jag börjar halv ett och slutar klockan 4 typ. så blir att gå till skolan! ;D

efter det, blire väl att va med folk! : )

Ska till morsan på onsdag, men blir att träffa mormor först! :*





för fin du är! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0