nu är ...

... jag lite gladare vett ni ;) det som hade hänt för ett tag sen har löst sig, och de jävligt bra, iaf igår kväll :) vi märker väl när jag får typ "sms" idag dårå! ;b ..

idag  = skola .. ska ha nationella i engelska B idag också, skriftligt, önska mig lycka till :c kommer gå så jävla dåligt, ig för min del då.. men hoppas att jag klarar det iaf, behövs verkligen... kan ju inte direkt göra om engeelska B kursen nästa år eftersom jag tar studenten,  isåfall får de bli på komwux, men iaf, jag ska klara engelska B, i have to!! aa och efter det sltuar vi nog ;b ..
då ska jag till stan och träffa en kompis, kolla runt lite + hon ska väl lämna in sin mobil på lagning elle nått! sen hem & plugga och kanske träffa en massa annat folk? : ) hoppas han!

men nu ska jag röka klart, och sen måste jag till bussen, hoppas direkt bussen kommer , har ju fått nya busslinje nät, men direkt bussarna borde gå endå?


 ha de bäst. puss


Kommentarer
Postat av: Natalie

nepp vad jag har hört så ar de tagit bort direkt bussarna eftersom de går fler bussar och bara stora bussa te skolan xD

2010-04-29 @ 14:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0