knasigt dedär du?

aja, skola idag fast började tydligen halv tre, men kom dit halv ett, och fick veta att vi inte hade lektion för att vissa inte kom och kunde redovisa. Så vi fick rast istället! ;D och jag slutade klockan 4.
Sen träffade jag carro, och vi gick till henne & sen träffade vi Linus och två små pojkar ;d . vi gick till sportcenter.
Sen drog killarna och då vare bara ja carro och linus kvar, och de började bli kallt och man kände att de skulle börja regna så vi stack till mig, nära och bra! lyssna på musik, tittade på roliga videos etc! ;d ..Sen kom david också! och sen började folk smsa om att vi skulle dra ut, vi gjorde de, de visade sig att dom var dygnraka, och ni kan nog hålla med mig om att om man själv e nykter så ere inte så speciellt roligt att prata me dygnraka personer? så jag carro och jafaar stack in till mig, och tog de lugnt, sen fick man typ sms och samtal från personerna som dock var dygnraka, att vi var fittiga som inte hälsade på dom? .. aja, vi gick ut och såg dom, sen vi gick in för vi orkade ej hälsa, speciellt inte när folk ramlade på mig xD .. menmen, imorgon är en ny dag, kanske ångrar dom sig och säger förlåt? elle menar dom allvar? de dom skrev te mig & carro på sms alltså.

men iaf, imorgon äre skola ett tag och sen blire väl säkert att va me carro och folk elle nå?



vad händer på valborg? kanske ska på fest hos en med carro & maybe natta.e , men vene om jag vill dra dit! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0