hade...

...nationella idag ;D .. Satt från 08.20 till 09.30 först, då fick vi rökpaus, sen gick vi in vid 09.40, och då satt jag till kvart över 10, sen kände jag mig färdig typ ;d .. Så jag fick gå, men skrev 4 sidor iaf, och de var en hel del som gick då : ) sen träffa jag carro och vi åkte moppe hem till mig, ^^ fick käka lite etc.

& snart ska vi träffa Linus och åka iväg och tatuera oss :D Jag ska göra en grej på armen som ni får se sen, och han ska fylla i sin, och carro ska vara snäll och titta på! :P ^^

sen ikväll blire la fest like allways! ;)

puss ha de bäst.



Kommentarer
Postat av: Saraicg

Vad blev det för något? :)

2010-04-29 @ 21:38:50
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0