en vanlig skoldag.

haha gick till carro vid 9 tiden, hon åt och fixa sig, seg är hon! ;D .. sen skulle vi ta moppen, hon skulle skjutsa mig till skolan, men moppen krångla så de tog lite tid de ja ;d .. sen köpte vi cigg, men jag fick veta av Amaaley att vi inte har någon svenska för några har nationella muntligt! ;d så carro släppte av mig en bit ifrån min skola för hon var tvungen att hinna!;d.. så fick jag gå en bit,nu ska vi snart äta, fast jag mår illa jöe -.- .. och ... redovisa kl 12, jag dör!! =( ..  menmen, ni får hålla tummarna, ska redovisa för tre klasser med Amaaley, egentligen skulle Safiye vara med, men hon har tydligen slutat den kursen ;/ men iaf, håll tummarna (Y)

PUssssssss hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0