2 april 2010!

Hallåhallå! :) ..-
Jag och carro håller på att fixa oss lite grann ;D .. ochy sen ska jag väl städa lite osv, och sen lite senare ikväll blire fest hos mig : ) .. Hela lägenheten för oss själva eventuellt , men ska inte bli lika vilt som förra gången vi hade stor fest i hela lägenheten för vill ej få störningssjouren på oss, men lite blire allt ;) men den som är för högljud kastar vi ut somsagt! många som är PÅ att göra de : ) ..

Men iaf, tänkte bara skriva ett snabbt litet inlägg innan vi börjar osv haha ^^ kul vi ska ha ikväll.
Btw, adde med kameran kommer , så då blire nog bilder som tas ^^ .. de kommer in när de har blitt tagna och när vi får bilderna. höhö ^^

Ha en superbra påsk så hörs vi!


äntligen börjar våren komma!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha fin blogg! Gillar din design ;) Kolla gärna in min blogg! Ha de bra! Förresten glad påsk på dig:)

2010-04-03 @ 12:47:06
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0