100430 - VALBORG!

hejsan! :) sitter i skolan ska ha klassråd typ 11.35! ;d

igår kom carro jafaar och kenny ens väng, vi gick runt lite i vivalla, och jag kom hem igår vid 12 på natten typ, sen gick jag och la mig direkt typ ;b .. 

men iaf, snart klassråd, och sen ska jag och en till ha svenska nationella MUNTLIGT! önska mig lycka till :S .. äsch de går säkert bra, men vafan ... man måste prata utan papper men jag kommer behöva kolla lite då och då, men hon har redan läst vad jag typ ska säga så hon sa att de var bra etc, så får väl hoppas på de bästa? iaf ..

Ikväll blir de party, vi har alkoholen & folket, men vart ska vi vara? blir säkrt ute, men alla e inte direkt taggade på de heller? orka, snart sommar ju :D ..

sen imorgon blire fest igen, typ födelsedags fest så :P

ha de bäst puss

vad händer ikväll då? på valborg? ska ni se på en brasa elle så? ;D

Kommentarer
Postat av: marre

Vad tycker du om veckans drink? :)

2010-04-30 @ 11:42:00
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0