100429

till natalie ; nej de hade inte tagit bort direkt bussarna :) den kom imorse från vivalla till risbergska skolan! =)

hallåjjsan! Hade nationella idag, vi skulle skriva ett covering letter! det gick faktiskt bättre än vad jag trodde, man fick välja mellan 4 jobb som man skulle "söka" till, utomlands, passar ju bra då jag faktiskt vill söka till utomlands! och nanny! taha, så jag skrev på, man skulle bara skriva mellan 200-300 ord, så mitt blev väl mellan ungefär. iaf, jag tror att de gick bra för mig, men vi har en dålig och as sträng engelsk lärare, så man vet aldrig somsagt!
Sen tog jag bussen hem, och var nyss och duschade, såå skönt eftersom jag gymmade i en timme idag på förmiddagen! :) super skönt känns de iaf, folk tyckte att jag har väldigt bra kondition fast jag röker, hihija!

men nu, ska jag kolla lite och så, sen ska jag nog börja plugga lite med en sak som ska vara inlämnad snart så att jag får ett betyg i kursen ;d .. men har tid på mig! sen senare kanske träffa fölk?


Pussa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0