100428

hejhej! Sitter här hemma hos mig, blev ingen skola idag, blev inga lektioner så! ;d vaknade vid tolv, sen bara suttit här hemma och tagit de lugnt, tänkt på vad jag ska göra på valborg!  och planerat me lite folk vad man kan göra! =)) .. Jag, natta E och carro ska antagligen festa hos mig, alltså förfesta bara och kanske mer folk? sen senare ska jag och natta E och kanske fler folk? dra ut till frimis! =) .. och festa loss, var ett bra tag sen jag var där hehehe, och senare kanske vi drar på fest i mellringe, om vi pallar och kan ta oss dit! ^^ iaf, så de blir mycke, men måste först se om jag kan få pengar till det? för jag fick underhållet denna månad och då skulle pappa få studiebidraget, men ska försöka få lite pengar av pappa iaf!

aja, sen på lördag, vene om vi typ är välkomna dit på fest nu ? :/ efter de somhände, men hoppas vi är det iaf! <3

ska väl antagligen träffa carro senare & kanske nån/några mer!

Pusadjöö! / eran




Fan vad tungt det känns, men vad ska jag göra? fan vad jag saknar dig alltså! oh! :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0