100427

hej! började halv ett idag, men de som skulle redovisa kom såklart inte, så vi gick och käkade i matsalen ist och satt där ett tag =)) .. Sen gick vi ut och rökte och nu står jag här i bibblan med amaleey, och väntar på att engelska lektionen ska börja, den börjar halv tre :/ .. men iaf, sen så slutar vi sen får vi se vart dagen leder, ska antagligen träffa carro och lite annat folk! (: ..

förresten , imorse såg jag nya one tree hill avsnittet, fööööööör bra alltså! =) men slutet? fattar ej ?


Snart studenten! Damn vad stressad jag blir! <3


Grattis<3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Lust att skicka de nya avsnittet till mig isf? XD

2010-04-27 @ 15:01:56
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0