100426 - helt patetiskt.



hallåjj! :) skola idag, hoppas jag slutar tidigt hihi, sen träffa han :) .. Sen senare blire säkert att träffa Carro elle så ;D .. men iaf, ska dra nu, pusssssssssss


Trodde att vi var vänner, men nu haru tagit bort mig som vän på en hemsida, har inte gjort dig ett skit .. vi var bsta vänner men träffades inte så ofta, jag var bara mig själv, jag var den du kunde lita på till 100 % och prata om allt med.. sen helt plötsligt bliru förändrad och vill inte ha något mer med mig att göra? .. jag skickade t.o.m sms och frågade hur de gick för dig nu osv, för att jag bryr mig, men vad får man för det?? skit bara... orkar faktiskt inte att bry mig någe mera, det är ditt val somsagt, förstår bara inte varför. Snälla hjälp mig förstå??
I will allways love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0