100419

hej vaknade typ kl 6 idag, var fööör jävla trött alltså ;o .. somnade typ på en gång igår, första gången, och när ja vakna var jag dödstrött, ville bara fortsätta sova, men istället gick jag upp ur sängen och gjorde lite puffar ^^ .. Nu har jag sminkat mig och nu ska jag fixa håret lite, sen vid 7 ska jag väl sätta igång och gå till skolan, blir att gå idag, ;d .. Kan vara jävligt bra faktiskt,  fast jag har dock träningsvärk, ifrån helgen ;o fan har vi gjort? gått för mycket? dansat för mycket? hmms .. o.O .. någonting har vi gjort iaf, men ska lyssna på musik när jag går till skolan, då blire kul, och ha mycke kläder på mig för nu ere morgon och de kommer nog vara svin kallt ;o .. Fan de har vart varmt förut, men iaf .. kom några snödroppar igår, men de slutade ungefär samtidigt som e kom! ;D

Tror ni att askan kommer till Sverige?
vene vad jag ska tro, om den kommer komma elr inte, det är typ 50% chans ..

Idag , vad ska jag gö idag? blir väl först skola till 14.10 .. och sen kommer säkert Carruuh och hämtar mig med moppen ^^ .. kanske iaf? och sen blire säkert att vara med en massa folk igen : ) massa kulikuli!

Hoppas inte en sak blir sant ...


för fin! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0