100418

Fan vad kul de var igår, och förlåt för den dåliga uppdate! ;D ..  ska skriva mer lovar=)

I fredags var de stor fest i mitt rum, skit kul, hände lite grejer men de blev asbra endå, och folk sov hos mig (; .. Vene riktigt vad man ska skriva om den dagen men aif den dagen blev bra!

Igår, så skulle vi ha en liten grill kväll me några vänner :) .. De gick sisådär, så vi stack hem till david, fixade en platta och sen festa vi där, vi ringde dit en massa folk så de blev asbra :) sen stack jag carro tobbe och två till hem till mig vid 3 på natten och festade lite hos mig osv!´Men iaf den här helgen har vart sjukt knas och sjukt rolig, love it!  men hoppas bara inte en sak ...


Nu ska jag och carro hem till henne och äta kina mat :) sedan ta de lugnt, sen åka moppe till mysan och fika osv! ;D skola imorgon, de blir la kulikuli! elle inte.

På freeeeeeeedag ska jag tatuera mig igen ! :D:D:D:D as taggad!  får se vad som hitt på nästa helg, blir nog asbra!


Puss ha de bäst.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan!

Tänkte bara tipsa om att jag just nu lottar ut en fotobok på min blogg. Var med? :)

2010-04-18 @ 18:16:15
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0